فرماندار شهرستان سرخس از عملیاتی شدن جاده مشهد سرخس در سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، علی محمد دوست در حاشیه برگزاری جشن های دهه فجر این شرکت افزود: با توجه به اینکه جاده مشهد به سرخس و راه های مواصلاتی یکی از نیازهای اساسی منطقه است و با توجه به جایگاه شهرستان در موضوع ترانزیت، دولت یازدهم اعتبارات مناسبی را برای این پروژه در نظر گرفته است.

وی اظهارداشت: عملیاتی شدن جاده مشهد _سرخس جزء اولویت یک دولت یازدهم در سال آینده می باشد.

محمد دوست با بیان اینکه اتمام جاده مشهد _ سرخس نیازمند 65 میلیارد تومان اعتبار است تصریح کرد: امیدواریم با آغاز بکار دولت یازدهم و اهتمام دولت در تخصیص بودجه و اعتبارات، این پروژه برای سال 93 به مرحله اتمام برسد.

این مقام مسئول همچنین به تلاش های پالایشگاه خانگیران سرخس در بحث گاز رسانی به شش استان کشور اشاره کرد و بیان داشت: مدیران ارشد پالایشگاه علاوه بر خدمت رسانی شبانه روزی به مردم در طول سال و به خصوص فصل زمستان، در تمام زمینه ها به دنبال توسعه پالایشگاه هستند که بحث

بهره برداری از تاسیسات ذخیره سازی گاز شوریجه هم یکی از موارد در دستور کار پالایشگاه می باشد.

فرماندار شهرستان سرخس ادامه داد: با توجه به فعالیت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در شرق کشور و تولید فرآورده های نفتی، امیدواریم بحث صنایع تبدیلی مرتبط با پالایشگاه هر چه زودتر به نتیجه برسد تا ضمن فراهم شدن فرصت های اقتصادی، بحث اشتغال در شهرستان فراهم شود.

محمد دوست با بیان اینکه در این زمینه، هیاتی از تهران از منطقه خانگیران و سرخس بازدید داشته اند تاکید کرد: امیدواریم در بحث توسعه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد و ایجاد اشتغال قدم های مثبتی برداشته شود.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش مجموعه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در برپایی جشن های دهه فجر و محفل انس با قرآن در شهرستان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است تاکید کرد: پالایشگاه با ظرفیت خوبی که در حوزه تامین انرژی در کشور و منطقه دارد با برگزاری چنین فعالیت هایی می تواند به حوزه فرهنگی شهرستان کمک کند./ز

 

برچسب ها: جاده ، مشهد ، سرخس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.