رژيم صهيونيستی برای اولين بار طی ساليان اخير تصميم گرفته است نظاميان ذخيره خود را در مناطق مرزی با نوار غزه مستقر کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، با توجه به کاهش بودجه ارتش رژيم صهيونيستي ، تل آويو براي اولين بار طي ساليان اخير تصميم گرفته است نظاميان ذخيره( احتياط) خود را در مناطق مرزي با نوار غزه مستقر کند .

روزنامه  اسرائيل اليوم درگزارشي نوشت نيروهاي ذخيره ارتش رژيم صهيونيستي جانشين يگان ويژه ارتش موسوم جفعاتي خواهند شد که از هفت سال پيش در مناطق مرزي با نوار غزه مستقر هستند. 

به نوشته اين روزنامه ، فرماندهان ارتش  نگران اين موضوع هستند که استقرار طولاني مدت نظاميان در يک منطقه  منجر به تضعيف توان جنگي آنان شود و به همين علت تصميم گرفتند يگان‌هاي جديدي از نيروهاي ذخيره را جانشين نظاميان فعلي در مرزهاي نوار غزه کنند .

 به گزارش خبرگزاري الرساله نت از  بيت المقدس ،  روزنامه  اسرائيل اليوم افزود مرزهاي مشترک اسرائيل با نوار غزه از مناطق بحراني در سالهاي اخير بوده و به همين سبب ارتش شمار زيادي از يگان هاي نيروي زميني خود را در اين مناطق مستقر کرده است .

 از طرف ديگر وزارت امور داخلي حماس ديروز اعلام کرد يگان‌هاي ويژه وابسته به  حماس که مسئول جلوگيري از شليک موشک از نوار غزه به اسرائيل هستند  در امتداد مرز غزه با اسرائيل  مستقر شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار