نماینده مردم ساری گفت: بحران برف در استان مازندران مدیر می‌خواهد، متاسفانه عده‌ای می‌خواهند بگویند که مشکلات مازندران حل شده در صورتی که این گونه نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمد دامادی نماینده مردم ساری با اشاره به بارش بی‌سابقه برف در استان مازندران اظهار داشت: چند روزی است که از بحران برف یعنی همان بحران سفید می‌گذرد، با خبر شدیم در چند ساعت اخیر آب و برق و گاز شهرها وصل شده است.
 
وی ضمن تشکر از دولت و نیروهای سپاه و هم چنین استاندار مازندران گفت: عده‌ای در چند ساعت اخیر مصاحبه کرده‌اند و از حل مشکلات استان مازندران خبر داده‌اند در صورتی که این گونه نیست و هنوز کودکان مازندران با مشکلات سرمازدگی و عدم دسترسی به پزشک مواجه‌اند، راه‌های مواصلاتی بسیاری از روستاها هنوز مسدود است.
 
نماینده مردم ساری تصریح کرد: 8 هزار نفر در محاصره برف قرار دارند و 1000 واحد دامی فرو ریخته، بسیاری از مدارس شهرها و روستاها تخریب شده‌اند.
 
وی با اشاره به قطعی گاز در استان مازندران گفت: علی‌رغم مناطق برف‌زده در غرب استان مازندران تعدادی از شهرها و هم چنین ساری مرکز استان فاقد گاز شده‌اند از این رو این بحران مدیر می‌خواهد و نباید با اقدام ناصحیح عده‌ای تلاش‌های صورت گرفته در مازندران از بین برود.  
 
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر دامادی گفت: اقدامات خوبی از سوی بسیاری از دستگاه‌ها صورت گرفته و گازرسانی به نحو مطلوبی انجام شده است.  
 
وی خطاب به مردم ایران گفت: مردم تا می‌توانند در مصرف گاز مدیریت کنند تا این بحران سپری شود.
 
نایب رئیس اول مجلس تصریح کرد: دولت و مجلس پیگیر مشکلات مردم مازندران هستند و پس از پایان یافتن بررسی بودجه نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه خود حاضر خواهند شد و مشکلات را بررسی می‌کنند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: صحن ، علنی ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار