با وجود مشكلات اقتصادي و تحريم های خارجي، تداوم خدمات عمراني دولت به روستاها مورد توجه دولتمردان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ سيد محمد احمدي استاندار فارس در مراسم آغاز بهره برداري از طرح گازرساني به 12 روستاي دهستان سرناباد در شهرستان سپيدان با اشاره به اينكه ايران در دوره حاكميت شاهان پهلوي، هيچگونه استقلال و عزتي نداشت، افزود: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، ايران كشوري وابسته بود و شاه براي تصميمات خود از سفارت هاي خارجي كسب تكليف مي كرد كه تداوم آن شرايط كشور را نابودي مي كشاند.

نماينده عالي دولت در استان فارس با بیان اينكه ايران در پرتو نظام جمهوري اسلامي، به استقلال و عزتي بي تظير در سطح دنيا دست يافته است، ادامه داد: امام خميني(ره) روح خودباوري را در ملت ايران دميد و فرمود: آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند؛ اين در شرايطي است كه هم اكنون هيچ كشوري در دنيا توان ايستادگي در مقابل اين ابرقدرت را ندارد و حاكمان برخي كشورهاي منطقه با نظر دولت آمريكا تغيير مي كنند.

رئيس شوراي اداري استان فارس، روابط صميمي و نزديك مديران استان و كشور با مردم پس از پيروزي انقلاب اسلامي را از موهيت هاي نظام اسلامي برشمرد و گفت: در زمان حاكميت طاغوت، مديران از مردم دور بودند و با زبان زور با آنان سخن مي گفتند در حالي كه هم اكنون مديران كشور خود را خادم مردم مي نامند.

وي افزود: دشمنان با تحميل جنگ هشت ساله، آهنگ سازندگي كشور، پس از پيروزي انقلاب اسلامي را كند كردند و با وارد شدن بيش از هزار ميليارد دلار خسارت، مشكلات فراواني را در مسير خدمت رساني به مردم ايجاد كردند.

در اين مراسم با حضور استاندار فارس، مدير عامل گاز استان، مديران شهرستان سپيدان و معتمدان محلي طرح گازرساني به 12 روستاي سرناباد با اجراي حدود 33 كيلومتر شبكه و يك هزار و 300 ميليون تومان هزينه به بهره برداري رسيد.

انتهای پیام/

برچسب ها: توجه ، دولت ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.