به مناسبت دهه مبارک فجر از 12 طرح عمرانی بهره‌برداری می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: 12 طرح عمرانی با اعتباری بيش از 313 میلیارد ریال تا پایان سال جاری در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری می‌رسند.

علی الیاسی افزود: از این تعداد طرح عمرانی هشت طرح از جمله راه‌اندازی دستگاه پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب در محدوده منطقه آزاد اروند با اعتبار بيش از 15 میلیارد ریال و روشنایی دیوار پیرامونی سایت صنعتی خرمشهر و احداث دیوار و جاده پیرامونی با اعتبار 60 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شوند.

وی با اشاره به احداث جاده آلبونائی به طول هفت کیلومتر از اروند صغیر تا پل شهید جهان‌آرا با اعتبار 18 میلیارد ریال تصریح کرد: احداث مجموعه 100 چشمه‌ای سرویس‌های بهداشتی یادمان و بارانداز شلمچه و شبکه فاضلاب در محدوده بریم نیز در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند بهره‌برداری از چهار طرح دیگر تا پایان سال جاری را یادآور شد و گفت: بوستان 17 هکتاری بهار اروند با تمام امکانات تفریحی از جمله 15 باغ متنوع، رستوران، آب‌نما و انواع زمین‌های ورزشی برای سنین مختلف با اعتبار بيش از 120 میلیارد ریال طراحی شده است.




انتهای خبر/

برچسب ها: فجر ، عمرانی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.