فرماندار بابلسر گفت: روزانه 30 هزار قرص نان از بابلسر به منطقه غرب استان که دچار مشکلات سرما و کمبود مواد غذایی شده اند،ارسال می شود.

سجادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:همچنین تاکنون 8 هزار و 600 بطری آب معدنی و 500قوطی کنسرو و چندین دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری از این شهرستان به منطقه غرب مازندران ارسال شده است.

وی با اشاره به بحران بارش برف درکشور بخصوص استانهای شمالی گفت: تشکیل ستاد بحران وحوادث غیرمترقبه از اولین اقدامات صورت گرفت بودکه این ستاد ابتدا در فرمانداری وسپس درکلیه مناطق شهرستان تشکیل داده است.

سجادی افزود:درنشستهای مختلف مدیران و روسای ادارات مربوطه تصمیمات لازم را در جهت برنامه ریزی مناسب و صحیح و به موقع در راستای جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی اتخاذ شده که بر این اساس تیم هایی نیز از طرف ستاد بحران به مناطق بحران زده از برف اعزام و مشکلات احتمالی بوجود آمده را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

سجادی افزود: بعد از مشخص شدن ابعاد گسترده بحران، بارش برف درسطح شهرستان و اهمیت امداد رسانی به هم استانی های عزیز در غرب مازندران امدادرسانی به مردم و کمک به دستگاه های مسئول در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار بابلسر بر امدادرسانی به هم استانی های غرب مازندران تاکید کرد و با بیان اینکه از تمامی امکانات شهرستانی برای کمک رسانی به اهالی منطقه بهره خواهیم گرفت؛ گفت:هر گونه امدارسانی و کمک به مردم حادثه دیده از برنامه های مهم این شهرستان است .

انتهای پیام/

برچسب ها: نان ، غرب ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.