ششمین نمایشگاه صنعت بازرگانی عمومی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در این نمایشگاه که دیروز و با حضور شرکت‌کنندگان و جمعی از تجار برپا شد، تولیدکنندگانی از هفت استان کشور شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، مازندران، زنجان، شیراز، خراسان رضوی و اردبیل جدیدترین تولیدات خود را در بخش‌های مختلف در معرض دید و نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه که در آستانه سال جدید برپا شده محصولات متنوع لوازم خانگی، فرش، تابلو فرش، تجهیزات آشپزخانه، دکوراسیون، لوستر و... به عنوان محصولات با تنوع خاص و مشتریان متعدد در معرض دید و فروش گذاشته شده که هموطنان می‌توانند با 10 تا 15 درصد تخفیف هم از این نمایشگاه بازدید کرده و هم خرید خود را انجام دهند.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در نیمه دوم زمستان با برپایی چهار نمایشگاه دیگر زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا هموطنان خریدهای خود را انجام داده و با محصولات و تولیدات جدید آشنا شوند که مهمترین نمایشگاهی که در روزهای آینده برپا می‌شود شامل نمایشگاه اسباب‌بازی، شیرینی و شکلات و همچنین نمایشگاه بهاره است که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه صنعت بازرگانی عمومی اردبیل 45 واحد تولیدی محصولاتشان را عرضه کردند و هموطنان از ساعت 15 عصر تا 21 شب و تا 20 بهمن ماه می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، گشایش ، نمایشگاه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.