رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان از برگزاری گردهمایی اصلاح طلبان این استان با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی میان اصلاح طلبان و حمایت از دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، سید علی نکویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان استان اصفهان با عنوان "اصلاحات و دهه چهارم جمهوری اسلامی" روز پنجشنبه -17 بهمن ماه- در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش ویژه این گردهمایی برگزاری سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از مبارزان این پیروزیاست، افزود: مهمترین هدف برگزاری این گردهمایی، هم‌گرایی و هم‌افزایی بین اصلاح طلبان استان اصفهان، هم‌فکری و هم‌اندیشی اصلاح طلبان برای حمایت از دولت تدبیر و امید، هماهنگی بیشتر تشکیلاتی بین احزاب و ادامه راه و روش اصلاحات در دهه چهارم انقلاب اسلامی است.

نکویی ادامه داد: هم فکری درخصوص فعال نمودن بیشتر فعالان سیاسی و اجتماعی در راستای حمایت از تفکر اصلاح طلبی و ایجاد هماهنگی و هم فکری بیشتر بین نسل جدید با پیشکسوتان انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری گردهمایی اصلاح طلبان استان اصفهان است.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: سابقه فعالیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به 10 سال پیش باز می‌گردد اما متأسفانه در هشت سال گذشته فعالیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کمی محدود شده بود که مجدداً با تغییر اساسنامه، این شورا به کار خود ادامه داد.

نکویی اضافه کرد: اعتقاد داریم که نزدیکترین گروه‌ها به خط امام همین اصلاح طلبان بوده‌اند و هدف اصلی آن است که از دولت تدبیر و امید حمایت کنیم و بخشی از مطالبات مردم را که هنوز محقق نشده پیگیری کنیم و برای مشکلات پیش روی دولت راهکاری بیندیشیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه افرادی دانسته و ندانسته و شاید هدفمند مشغول به کارشکنی در کار دولت هستند و سعی دارند که دولت در امور خود زمین‌گیر شود به همین دلیل اصلاح طلبان به این نتیجه رسیدند که دور هم جمع شوند و از تجربه‌های بسیار خود برای رفع مشکلات بهره گیرند.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان افزود: همانطور که عنوان شد یکی از بخش‌های ویژه این گردهمایی تقدیر از مبارزان پیروزی انقلاب اسلامی است که از جمله این افرادکه متأسفانه هم اکنون در بین ما نیستند، آیت الله سید جلال الدین طاهری است که در این گردهمایی به طور ویژه از مقام شامخ این روحانی مبارز تجلیل خواهد شد.

نکویی با بیان اینکه حجت الاسلام یونسی سخنران رسمی این گردهمایی است، خاطرنشان کرد: در گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان استان اصفهان حدود 150 نفر به طور رسمی از احزاب و گروه‌های مختلف دعوت شدند که البته پیش بینی می‌کنیم در کل یک هزار نفر در این گردهمایی شرکت کنند.

گردهمایی اصلاح طلبان استان اصفهان رأس ساعت 14:30 روز پنجشنبه 17 بهمن ماه در تالار نگین نقش جهان سپاهان شهر اصفهان برگزار می‌شود. در این گردهمایی، اعضاء و هواداران احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان از مناطق و شهرستان‌های مختلف استان حضور خواهند داشت.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، گدهمایی ، اصلاح ، طلبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.