جلسه شورای هماهنگی HSE مناطق و سازمانهای شهرداری تهران به میزبانی منطقه 13 با حضور مدیران مناطق ، سازمانها و کارشناسان سامانه HSE برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 13 ، این جلسه  با حضور ذاکری شهردار منطقه 13 ، شهرابی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری ، پرهیزکار معاون فنی و عمرانی منطقه 13و مدیران و نمایندگان HSE شهرداری تهران و مناطق و سازمان ها برگزار شد.

در ابتدای جلسه ، شهرابی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 13 ضمن خوش آمدگویی از مشکلات متعدد سیستم های پیاده شده در مناطق و عدم اثربخشی و ایجاد تداخل کاری صحبت کرد.

 در ادامه هادی ذاکری شهردار منطقه ضمن حمایت از نگه داری و بهبود سامانه به اهمیت موضوع ایمنی ،بهداشت و محیط زیست پرداخت و یادآور شد  که باید این موضوعات در قالب پروژه هایی تعریف شده و اجرا شود .

در ادامه حاج فرج معاون امور تلفیق و ارزیابی عملکرد سامانه گزارشی از استقرار سامانه در مناطق و روند پیشرفت آن و مباحثی در خصوص رفع مشکلات سیستمی و قانونی سامانه در شورای شهر ارائه کرد.

نظری ، مدیر HSE منطقه 13 نیز به ارائه گزارشی از عملکرد سامانه مدیریت بهداشت،ایمنی و محیط زیست منطقه پرداخت و گفت: این منطقه به عنوان اولین منطقه مورد ممیزی و ارزیابی قرار گرفت و بعد از استقرار، در اجرای کلیه عناصر هفت گانه سامانه در منطقه اقدامات خوبی انجام گرفته است که  در گزارش ارائه شده مستنداتی از اجرای این عناصر مطرح و گزارش تصویری رفع مغایرتهای ایمنی ،بهداشتی و محیط زیستی بوستانها و اماکن عمومی و پروژه ها ی منطقه به نمایش در آمد.  

در پایان  این نشست مدیر HSE  منطقه 12 گزارشی از اقدامات انجام گرفته در خصوص بیمارستانهای منطقه در جهت رفع آلودگیها و بی خطر سازی زباله های بیمارستانی ارائه   و توسط جمالی مدیر HSE منطقه 18 مباحثی در خصوص  مدیریت HSE پیمانکاران بیان شد .
 

برچسب ها: شهردار ، بحث ، ایمنی ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار