کمیته آموزش مسابقات قرآن شکوفه‌ها، نکات اساسی رشته‌های مختلف مسابقات قرآن کریم را از داوران مسابقات اخذ و از طریق پیامک به متسابقان این دوره ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کامران زمان نامیان، مسئول کمیته آموزش مسابقات سراسری سازمان اوقاف ضمن بیان این مطلب گفت: این اقدام ابتکاری بود که برای نخستین بار درمسابقات سراسری قرآن امسال انجامشد وان شاء الله در ادوار آینده مسابقات ادامه خواهد یافت.

وی افزود: هدف از این اقدام، بهره‌مندی هرچه بیشتر متسابقان به خصوص عزیزانی است که ازاستان‌های محروم در این دوره از مسابقات شرکت داشته و دسترسی‌شان به اساتید طراز اول کم است.

مسئول کمیته آموزش سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قر‌آن کریم ادامه داد: با توجه به اینکه در هر یک از رشته‌های صوت، لحن، تجوید، وقف و ابتدا و حسن حفظ دو استاد داوری مسابقات را برعهده داشتند، کمیته آموزش مسابقات از هر یک از داوران، دو نکته اساسی را اخذ کرد و خلاصه مجموعه این نکات را به تلفن همراه متسابقان پیامک زد.

زمان نامیان، با بیان اینکه معمولا متسابقان فرصت شرکت در کلاس های آموزشی حضور مسابقات را پیدا نمی کنند، تاکیدکرد: نکات ارسال شده نه تنها در این دوره بلکه در تمام مراحل تمرین متسابقان و برای ادوار آینده مسابقات راهگشای آنها خواهدبود.

وی خاطر نشان کرد: در اثنای برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها، کلاس‌های تخصصی با عنوان آموزش مهارت‌های زندگی قرآنی توسط استاد عاطفی وکلاس‌های تخصصی مشاوره قرآنی و ترسیم خطوط کلی حفظ و قرائت قرآن کریم توسط استاد محسن موسوی بلده با شرکت 50نفر از متسابقان برگزار شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مسابقات ، اموزش ، قران ، پیامک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.