آندرانیک تیموریان، هافبک تیم فوتبال استقلال یک جلسه محروم شد تا به بازی خشن و محکم خود در برابر حریفان پایان دهد اما داستان به یک جلسه محرومیت ختم نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیموریان در حالی یک بازی استقلال را در مقابل مس از دست داد که اعتقاد دارد به هیچ عنوان مستحق این محرومیت نبود زیرا نوع بازی کردن وی از ابتدای زمان فوتبالش همینطور بوده و وی هیچ حرکتی را از روی عمد و برای دعوا و درگیری انجام نداده است.

از طرفی اعلام شد که استقلالی‌ها نیز به این موضوع اعتراض کردند و خواستار پیگیری در فدراسیون شدند اما رای اعلام شده تغییر نکرد.

شایان ذکر است، گفته می‌شود احتمال محرومیت یک جلسه دیگری نیز برای وی وجود دارد زیرا این بازیکن پس از دیدار با ذوب آهن نیز با بازیکن حریف درگیری داشته و این موضوع از دید مسئولان دور و پنهان نمانده است البته درگیری تیموریان در راهرو و خارج از زمان بازی بوده و اگر مسئولان سخت‌گیرانه عمل کنند یک جلسه دیگر نیز وی را از همراهی استقلال محروم می‌کنند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
راکی
۰۰:۲۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
آندو ستون تیم ملیه.هم تو استقلال هم تو تیم ملی خوب بازی میکنه.اونایی که ادعا میکنند لیگ اروپا بهترین لیگه باید برخوردای فیزیکی تو مسابقاتشونو یادشون باشه که چیز طبیعیه.هیچ کسم اعتراضی نمیکنه.تو فوتبال باس جنگنده بود.نباس مث بعضی بازیکنای خودمون با 1 فوت و الکی الکی بیفتی زمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
متاسفانه بازیکن خشنیه اگر در جام جهانی هم اینگونه ظاهر بشه باید از همین حالا اخراجی بدونیمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
میکم مرک بر مافیای فوتبال...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حمد
۱۰:۰۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
امان از پول میلیاردی که به این بازیکنان میدهند.انگار که هر کاری بکنند قانونی که با اینها برخورد کند نیست.
آخرین اخبار