مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: 63 درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبر نگاران اصفهان، علی اصغر دادخواهˈ دیروزدر نشست خبری با اشاره به اینکه 185 هزار مستمری بگیر و بازنشسته تامین اجتماعی در استان اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: : تا پایان دی سال جاری دو میلیون و 600 هزار دفترچه درمانی تامین اجتماعی در استان اصفهان صادر شده است.

وی از افتتاح و راه اندازی شعبه شماره شش تامین اجتماعی در شمال شهر اصفهان خبر دادوافزود: این شعبه در چهار راه عاشق اصفهانی در نظر گرفته شده که حداقل 40 هزار بیمه شده را خدمات دهی کند.

وی با اشاره به فعالیت های تامین اجتماعی استان برای افزایش رضایت مردم افزود: نصب دستگاه های نوبت دهی در شعب سازمان تامین اجتماعی که ابتدا از شعبه دو امام خمینی شروع شد رضایتمندی بالای 90 درصد داشت.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان افزود: در شعبه شماره دو و سه نیز دستگاههای نوبت دهی نصب شد و در سال آینده در دیگر شعبه ها نصب خواهد شد.

وی افزود: با این اقدام 115 هزار کارفرما دیگر نیاز به تردد ندارند و در کاهش آلودگی هوا و تردد تاثیر گذار است.

وی افزود: پرداخت وجه نزد بیمه شدگان از طریق سیستم شتاب رضایتمنمدی خوبی در سطح استان به وجود آورده است.

دادخواه با اشاره به عملیات طرح های کوتاه مدت اشاره کرد و افزود: برای کارگرانی که دچار حادثه می شوند و از بیمه غرامت می گیرند نیز اقداماتی شده است.

وی افزود: 13 کارگزاری در بخش خصوصی در استان اصفهان فعال است که تا پایان خرداد 93 مجوز به کارگزاری جدید در زرین شهر،خمینی شهر و فلاورجان داده می شود.

وی با اشاره به اجرای بخشودگی جرایم کارفرمایان در اصفهان گفت: ازتاریخ نوزدهم تیرتا نوزدهم دی امسال در همه شعبه ها میزبان کارفرمایانی بودیم که به تامین اجتماعی بدهی داشتند.

وی افزود: حدود 34 هزار کارفرما در اصفهان مراجعه کردند و 100 میلیارد تومان از بدهی های خود را تسویه و از بخشودگی جرائم استفاده کردند .

انتهای پیام./ز

برچسب ها: اصفهان ، نشست ، خبری ، تامین ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.