فرماندار اصفهان برپیگیری مطالبات کشاورزان شرق اصفهان و اولویت دادن مشکلات آنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبر نگاران اصفهان، فضل الله کفیل در نشست با نمایندگان کشاورزان شرق اصفهان مشکلات مردم را دغدغه مسئولان دانست و گفت: هرگاه از شرق یاد می شود حوزه آبریز زاینده رود مخصوصا بن رود که بیشترین ضربه را از این خشکسالی متحمل شده مد نظر است.

وی با اشاره به مبالغ پرداختی کمک معیشتی مردم گفت: اگر این مبلغ در طرح های عمرانی هزینه می شد چه بسا پاره ای از مشکلات از جمله ادامه طرح احداث کانال های آب را حل می نمود.

فرماندار اصفهان در خصوص اجرای طرح های عمرانی، ساخت خط ورزنه- اژیه و طرح های مورد اجرا در آینده اعم از احداث ایستگاه اورژانس در محدوده ی ورزنه، شهرک گلخانه ای و مجتع دامداری سخنانی بیان کرد.

در این نشست رئیس شورای اسلامی شهر ورزنه گفت: نگاه به شرق اصفهان نباید در حد شعار باشد ما تا کنون شعار بسیار شنیده ایم ولی درعمل اقدامی صورت نگرفته است.

حیدری با توجه به نبود مرکز پلیس+ ۱۰ در شهر ورزنه افزود: حداقل انتظاری که مردم از ما و شما دارند استقرار پلیس+۱۰ در این شهر است با توجه به این که سه سال در این زمینه پیگیری های لازم را انجام داده ایم و همیشه به ما گفته اند ورزنه در اولویت قرار دارد ولی متاسفانه این کار هنوز در حد حرف باقی مانده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.