مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریزگفت: باخت فولاد مقابل تیم ما از توانایی‌های فولاد کم نکرد و با قهرمانی در جام حذفی جواب هواداران پرشور تبریز را می‌دهیم.

جمشید نظمی درخصوص پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود، موفقیت شیرینی به دست آوردیم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور‌سازی تبریز در ادامه افزود: در این بازی هم ما و هم فولادی‌ها بسیار خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی به دست آمد و بدانید تیمی که از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده میدان است و خوشحالیم که استفاده از موقعیت‌ها برای تیم ما رقم خورد.

وی با تقدیر از هواداران پر‌شور تیمش تصریح کرد: از هوادارانی که در این هوای سرد تبریز به استادیوم آمدند نهایت تشکر را داریم و بدانید هواداران برای تیم و تیم برای هواداران است.

نظمی در ادامه با تقدیر از کادر فنی و بازیکنان نیزعنوان کرد: از بازیکنان تیمم به خاطر بازی خوبشان تشکر می‌کنم زیرا با این بازی جواب حمایت‌های هواداران را داده‌اند و در این سرما با برد کام هواداران را شیرین کردند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور‌سازی تبریز در خصوص عملکرد " تونی" سرمربی تراکتور‌سازی تأکید کرد: تونی مربی بزرگی است و درحالیکه تازه به تبریز آمده بود توانست تیم را از آن شرایط بحران خارج ساخته و با برد در این بازی تیم را به سمت موفقیت بکشاند.

وی سپس به تمجید از تیم فوتبال فولاد خوزستان پرداخته و اظهار داشت: از " فرکی" و تیمش هم تشکر می‌کنم زیرا این تیم هم فوتبال خوبی بازی کرد و این باخت عملاً چیزی از ارزش‌های فولاد کم نکرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه به تشریح بازی فینال جام حذفی پرداخت و بیان کرد: تراکتورسازی در بازی فینال با برنامه‌ریزی، همت بازیکنان و تمرین مستمر برای قهرمانی جام حذفی به میدان می‌رود و ما پس از پشت سرگذاشتن این دیدار برای قهرمانی بازی می‌کنیم و با کسب قهرمانی جام حذفی جواب حمایت هوادارانمان را می‌دهیم.

وی با اشاره به بازی‌های باقی‌مانده و نتیجه تلاش تیمش اضافه کرد: با آمدن " تونی" باقدرت در بازی‌های باقی‌مانده برای کسب همه امتیازات به میدان می‌رویم و هفته‌هایی که نتیجه نگرفته‌ایم را جبران می‌کنیم و جایگاه جدولی را بهبود می‌بخشیم.

نظمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تراکتورسازی با حمایت هواداران، همت بازیکنان و کادر فنی تراکتور‌سازی به روز‌های خوب خودش برگردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نظمی ، تقدیر ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار