اتحادیه اروپا امروز از ادامه تخریب خانه های مسکونی فلسطینیان در برخی از مناطق کرانه غربی رود اردن به دست رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی کویت؛ به دنبال ادامه سیاست های رژیم صهیونیستی در تخریب خانه های فلسطینیان در برخی از مناطق سرزمین های اشغالی فلسطین ، نمایندگی های اتحادیه اروپا در شهر های قدس و رام الله امروز با صدور بیانیه ای نگرانی شدید خود را از ادامه سیاست های تخریبی رژیم صهیونیستی به ویژه اقدام این رژیم در تخریب تمامی خانه های مسکونی در دو روستای " عین الحلوه" و " ام جمال " در منطقه طوباس و آواره شدن 66فلسطینی از جمله 36 کودک ، اعلام کردند.
در بیانیه نمایندگی های اتحادیه اروپا تاکید شده سیاست تخریبی رژیم اسراییل همچنین به بی سرپناه شدن 19 فلسطینی در قدس شرقی و ویران شدن دو خانه فلسطینی دیگر روستای " الجفتلک المصفح " منجر شده است. در ادامه این بیانیه از رژیم اسراییل خواسته شده به تعهدات خود در خصوص شرایط و اوضاع معیشتی فلسطینیان و متوقف کردن روند کوچاندن اجباری فلسطینیان و تخریب زیرساخت های فلسطینیان پایبند باشد.
شایان ذکر است پیش از این بزرگترین بانکهای سوئد و دانمارک نیز سه بانک اسرائیلی را به سبب فعالیت در حوزه شهرک سازی در سرزمین های اشغالی فلسطین در کرانه باختری رود اردن و قدس تحریم کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار