تقویت ناوگان تاکسیرانی، استفاده از تاکسی‌ها به صورت دو شیفت و استقرار گشت در نقاط حساس و پرترافیک از فعالیتهای انجام شده در منطقه هفت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا نگهبان شهردار منطقه هفت با اشاره به اقدامات انجام شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: تقویت ناوگان تاکسیرانی، استفاده از تاکسی‌ها به صورت دو شیفت و استقرار گشت در نقاط حساس و پرترافیک از جمله فعالیتهایی است که اداره تاکسیرانی منطقه برای رفاه حال شهروندان انجام داده تا هیچیک از شهروندان در این روزهای برفی در سرما نماند.

نگهبان با بیان اینکه اداره اتوبوسرانی منطقه گشت‌های خود را در پایانه‌های شهید بهشتی، معلم و سیدخندان افزایش داده است افزود: با شناسایی نقاط بحرانی و گره‌های ترافیکی در سطح منطقه تلاش داریم بار ترافیکی در روزهای برفی را روان کنیم.

وی یادآور شد: کلیه عوامل و نیروهای خدمات شهری با تجهیزات لازم در آماده باش کامل بوده تا در صورت مشاهده‌ی هرگونه مشکلی در سطح معابر اصلی و فرعی در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

شهردار منطقه7با اشاره به اینکه با اقدامات درنظر گرفته شده، آمادگی لازم برای ساماندهی و تسهیل عبور و مرور شهروندان در روزهای برفی را مهیا خواهیم کرد، افزود: در این راستا از تمام توان برای خدمات رسانی به شهروندان استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: برای کیفیت هرچه بیشتر خدمت‌رسانی، شهروندان، معاونت‌های امور شهری، حمل و نقل و ترافیک منطقه و همچنین پلیس راهور با افزایش همکاری‌های خود در صدد هستند تا معابر ایمن و بی خطری را برای شهروندان ایجاد کنند و تمام فعالیت‌های خود را تا پایان روزهای برفی ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش شهرداری منطقه7 این است تا شهروندان در ایام برفی و سرد دچار زحمت نشوند، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در هیچ یک از معابر منطقه نداشته و خیابانها به طور مداوم شن‌پاشی می‌شوند.

نگهبان همچنین خاطرنشان کرد: شب گذشته با شدت گرفتن بارش برف تمام ماشین‌آلات و تجهیزات برف‌روبی در سطح نواحی پنج‌گانه منطقه و نیروهای خدمات شهری در حال آماده باش بودند تا تمامی شریانها و معابر اصلی منطقه را شن‌پاشی و رفع لغزندگی کنند./
انتهای پیام/
برچسب ها: تقویت ، ناوگان ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار