کشتی‌گیر آزاد کار وزن 97 کیلو‌گرم کشورمان گفت:تمام عزم خود را جزم کرده‌ام تا با کشتی های قابل قبول در رقابت‌های جام تختی کادر فنی را مجاب به پوشیدن دوبنده تیم ملی کنم.

جمال میرزایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:پس از کسب مدال طلای بازی های آسیایی 2010 به دلیل مشکلاتی که برای من به وجود آمد از سطح اول کشتی و دوبنده تیم ملی دور شدم اما هم اکنون برگشتم تا گذشته را جبران کنم.

وی تصریح کرد:در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد نه به اعتقاد خودم بلکه به نظر همه مربیان و کارشناسان کشتی های قابل قبولی گرفتم،در رقابتهای قهرمانی کشور نیز با کسب عنوان قهرمانی به جام تختی رسیدم و در این تورنمنت بین المللی نیز با همه توان روی تشک حاضر خواهم شد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 2010 گوانگجو در خصوص میزان آماده گی اش گفت: تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی دنبال کردم و به لحاظ جسمی و فنی آماده حضور پر قدرت در رقابتهای جام تختی که پیش بینی می شود امسال با حضور کشتی گیران سرشناس سطح بالایی خواهد داشت هستم.

میرزایی تاکید کرد:هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2014 ازبکستان است و برای رسیدن به این مهم با همه انرژی تلاش خواهم  کرد، در نهایت نیز امیدوارم بتوانم مزد زحماتم  بگیرم.

سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی روزهای 17 و 18 بهمن ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار