رئيس سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان قزوين گفت:‌ بيش از يک هزار پروانه در بخش‌هاي مختلف کشاورزي شامل طيور، دام سنگين، آبزيان و قارچ از سوي سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي اين استان صادر و تمديد شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

حميدرضا تبسمي اظهار کرد: سازمان نظام مهندسي کشاورزي با همکاري دانش‌آموختگان بخش کشاورزي و نيروهاي متعهد و دلسوز با رويکردي حرفه‌اي در مسير صحيح و علمي گام نهاده و با کاهش وظايف دولت خدمات ارزنده‌اي به بهره‌برداران بخش کشاورزي ارائه کرده است.

وي افزود: صدور بيش از 400 پروانه در بخش‌هاي مختلف طيور، دام سنگين، آبزيان، قارچ از جمله مواردي است که از سوي اعضا و پرسنل اين سازمان به انجام رسيده است.

به گفته‌ رئيس سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان قزوين تعداد پروانه‌هاي تمديد شده نيز بيش از 500 مورد در تأسيس، بهسازي، توسعه و بهره‌برداري در بخش‌هاي مختلف کشاورزي است.

تبسمي خاطرنشان کرد: ‌اين رقم بالاي صدور و تمديد پروانه‌ها ظرف کمتر از 10 ماه در اين سازمان با وجود تعداد کم پرسنل اما تلاشگر و پرتوان نيروي متخصص کشاورزي به انجام رسيده که جاي تشکر ويژه از آنها دارد.

وي تأکيد کرد: با حضور متخصصان و دانش‌آموختگان کشاورزي و تلاش سه هزار عضو سازمان نظام مهندسي کشاورزي استان قزوين تا حد زيادي مشکلات بخش کشاورزي اين استان و بهره‌برداران و توليدکنندگان رفع شده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.