راه‌اندازی خط مشاوره تلفنی جامعه کار و تولید برای اولین بار و اضافه شدن 100دستگاه آمبولانس سیار به اورژانس اجتماعی می‌تواند در کاهش آسیب های اجتماعی تأثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران علی ربیعی وزیر تعاون کار و امور اجتماعی در افتتاحیه طرح‌های بهزیستی در دهه فجر در جمع خبرنگاران گفت: راه‌اندازی خط مشاوره تلفنی جامع کار و تولید برای اولین بار در کشور و افتتاح مرکز هماهنگی فوریت‌های اجتماعی بهزیستی می‌تواند در بالا بردن تفاهم اجتماعی و کاهش معضلات وآسیب‌های اجتماعی تأثیر بسزایی داشته باشد .

 وی ادامه داد: با اضافه کردن 100دستگاه آمبولانس خدمات سیار اورژانس اجتماعی می‌توانیم با حضور به موقع و ارائه خدمات توسط افراد کارشناس محیطی امن و مطمئن را برای همه افراد جامعه فراهم نماییم .

ربیعی افزود: این نوعی اقدام پیشگیرانه است و می‌تواند برای دولت و مردم منافع اجتماعی و اقتصادی فراوانی به همراه داشته باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: در این مراکز، مشاوره به صورت رایگان در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد که می‌تواند در بهبود وضعیت زندگی مردم نقش مهمی را ایفا نماید.

لازم به ذکر است: شماره خط  مشاوره تفلنی ویژه جامعه کار وتولید 43945 می‌باشد که به همت سازمان بهزیستی کشور و حمایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور حفظ و ارتقای سلامت و بهداشت روان افراد شاغل در محیط های تولیدی و صنعتی راه‌اندازی و در دو شیفت کاری همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8صبح الی 8 شب فعالیت و به ارائه خدمات مشاوره روان‌شناختی می‌پردازد./
انتهای پیام/
برچسب ها: اورژانس ، اجتماعی ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار