اعتراض هواداران فولام به نیمکت‌نشینی دژاگه

هواداران تیم فولام به بازی نکردن اشکان دژاگه معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هواداران فولام نسبت به بازی نکردن دژاگه ناراحت هستند و به مربیشان اعتراض می‌کنند چرا که وی برخلاف روزهای اول که به دژاگه اعتقاد خاصی داشت، در حال حاضر به این بازیکن ایرانی بازی نمی‌دهد.

کاربران سایت هواداران باشگاه فولام بازی ندادن دژاگه را نوعی دیوانگی می‌دانند چرا که وی یکی از موثرترین بازیکنان این باشگاه است، این اولین باری نیست که هواداران فولام به خاطر دژاگه به مربیشان اعتراض می‌کنند.

بازی ندادن اشکان نشانه دیوانگی مولنستین است

هواداران تیم فولام این بار به خاطر ملی‌پوش ایرنی این تیم دست به اعتراض علیه مولنستین سرمربی جدید فولام زدند.

رنه مولنستین بر خلاف روزهای اول حضورش در فولام به اشکان دژاگه اعتقاد ندارد و به بازیکن ایرانی اش بازی نمی دهد. اما کاربران سایت هواداری باشگاه فولام، بازی ندادن به دژاگه را نوعی دیوانگی می دانند چرا که اشکان را نه تنها بهترین هافبک فولام می دانند بلکه او را در زمره موثرترین بازیکنان اینباشگاه در کارهای هجومی هم قرار می دهند.

این در حالی است که هم اکنون با هدایت مولنستین تیم فولام با مسیری که در پیش گرفته و باخت های متعددش در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

گفتنی است، این نخستین باری نیست که هواداران فولام به خاطر اشکان روبه روی سرمربی تیمشان قرار می گیرند. در هنگام سرمربیگری مارتین یول، طرفداران اشکان از اینکه بازیکن ایرانی فولام فرصتی برای بازی پیدا نمی کرد بسیار ناراحت بودند و به سرمربی تیمشان اعتراض می کردند.

انتهای پیام/



انتهای پیام/

برچسب ها: هواداران ، فولام ، دژاگه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار