مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اردوی جهاد اکبر به عنوان یک کلاس کامل هر ساله برای جمعی از اعضای نهاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدرضا کردلو  با اشاره به اردوی جهاد اکبر گفت: سنگ بنای این اردوها به سال‌های 79، 80 باز می‌گردد که طی آن اتحادیه انجمن‌های اسلامی دیدار با مقام معظم رهبری دیدار داشتند.

وی ادامه داد: در این دیدار مقام معظم رهبری تاکید کردند که دانشجویان باید ارتباط خود را با ائمه اطهار حفظ کنند و حتی اگر بخواهند در مسیر آموزش‌های سیاسی و تشکیلاتی نیز گام بردارند به نوعی باید خود را متصل به ائمه (س)بدانند.
 
مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی تصریح کرد: بنای این اردو در شهر مشهد و مقارن با دهه فجر گذاشته شد که به عنوان یک کلاس کامل بدون کم و کاستی هر ساله برای جمعی از اعضای نهاد برگزار می‌شود.
 
وی با تاکید براینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با تایید مقام معظم رهبری این اردوها را به عنوان نخبه‌پروری برگزار می‌کنند، افزود: در راستای این مقوله، گزینشی در ترم‌های زوج دانشگاه برای دانشجویان در نظر گرفته می‌شود و طی آن از اعضای ورودی جدید انجمن‌ها آزمون‌های آموزشی، سیاسی، تشکیلاتی گرفته می‌شود که سطح آن‌ها سنجیده شده و گزیده افراد به اردوی جهاد اکبر دعوت می‌شوند.  
 
کردلو اظهار داشت: 500نفر از اعضای اتحادیه در این اردو شرکت دارند که در طول یک هفته به طور متمرکز آموزش‌های عقیدتی، سیاسی، تشکیلاتی و در حاشیه آن جلسات بحث و گفتگو با شخصیت‌ها و چهره‌ها در نظر گرفته می‌شود.  
 
وی اشاره کرد: این دوره فشرده یک آموزش تشیکلاتی است که می‌تواند نمونه‌ای خوب برای دانشجویان عضو دفاتر اسلامی در دانشگاه‌ها باشد که بتوانند این آموزش ها را به عنوان الگو و به صورت محدود و کوچک‌تری این آموزش‌ها را در فضای دانشگاه بومی سازی کنند.
 
کردلو در پایان خاطر نشان کرد: هدف برگزاری اردوی جهاد اکبر را در یک جمله می‌توان،‌ تربیت نیروهای متعهد و کارآمد برای آینده مقتدر نظام اسلامی بیان کرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: انجمن ، دانشجو ، جهاد ، اکبر ، اردو ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار