مدیر حوزه علمیه استان قم گفت:اگر در قبال نعمت بزرگ انقلاب کوتاهی کنیم، علاوه بر اینکه سخت در اشتباه هستیم؛ بلکه کفران نعمت الهی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در نهمین جلسه «کارگاه تخصصی صرف» طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم که در سالن همایش های این مدرسه برگزار شد، با تبریک دهه فجرانقلاب اسلامی اظهارداشت: تنفس در فضای نظام اسلامی که توسط امام راحل احیا و از یوق استعمار رها گردید، غنیمت بزرگی است.

مدیرحوزه علمیه استان قم گفت: کسانی که نعمت انقلاب ،امام،شهدا و کسانی که در هشت سال دفاع مقد،س خون پاک خود را برای ابقا انقلاب و اسلام ناب اهدا کردند، مصداق بارز آیه شریفه لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ ....بودند .

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال ادامه داد: افرادی که نعمت انقلاب را قدر ندانسته و ناشکری کرده و سردمدار فتنه ها شدند به عذاب سخت در دنیا گرفتار شده وهمچون قطب زاده ها از هستی ساقط شدند.

وی با بیان این که ایستادگی و شکرگذاری موجب عزت بخشی است گفت: کسانی که با اخلاص در کنار امام و رهبری عمارگونه ایستادگی کردند،خداوند به شکرانه این اقدام درجه،شهادت و یا جانبازی به آنان اهدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در ادامه بیان داشت : نتیجه کفران نعمت انقلاب، آواره گی درعراق ، انگشت نمای منفی در کشور و ملعبه پیر استعمار و آمریکا است .

مدیر حوزه علمیه استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برخی بازیچه انگلیس شده اند گفت: کسانی که با حمایت کشورهای کافر و ملحد اجنبی، با کج فهمی در ماهواره مکتب تشیع را مورد هجمه قرار می‌دهند موجب تقویت کارهای شیطانی وهابیت شده و دست به کشتار بچه ها شیعیان بی‌گناه می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه «کسانی که فکر می کنند دشمنان دیروز دوست و رفیق ما شده اند سخت در اشتباه هستند» اظهارداشت: تا زمانی که پای بند آرمان های نظام و اسلام ناب ، شرعیت و راه امام خمینی (ره) هستیم دشمنان دست از دشمنی خود برنخواهند داشت و نباید فکرکینم که دشمنان دوست ما شده اندو دست از مبانی، راه و هدف انقلاب برداریم .

برچسب ها: قم ، حوزه ، اقلاب ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.