با تاریخ تشکیل نهادهای انقلابی به دستور امام خمینی در چهارمین قسمت برنامه "سراج" امشب سه شنبه که ساعت 21:50 از شبکه یک پخش می شود، آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ حسین سبطی تهیه کننده مستند سراج که ویژه دهه فجر ساخته است گفت: ما در چهارمین قسمت این مستند به یکی دیگر از  ویژگی های انقلاب ایران در مقایسه با انقلاب های دیگر جهان اشاره می کنیم که همان نهادسازی است.

نگاه امام خمینی رهبر ایران به نهاد سازی هایی که توسط خود مردم ایجاد شده بود مثل جهاد سازندگی، سپاه پاسداران ، بسیج مستعضفان محور اصلی برنامه امشب سراج است که در گروه معارف شبکه یک سیما تهیه شده است و هر شب ساعت 21:50 پخش می شود.

خاطرنشان می شود مجموعه  سراج که تاکنون با موضوعات مختلف و محوریت معرفی انقلاب اسلامی ایران و تحولات آن ساخته شده است کاری از گروه حماسه و دفاع شبکه یک سیماست و بصورت مناسبتی از این شبکه پخش می شود.

یکی دیگر از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان و نگاه رهبر انقلاب به تشکیل نهادهای مردمی،  در برنامه امشب  سراج ساعت 21:50 کاری از گروه حماسه و دفاع شبکه یک سیما معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار