"مسعود سلطانی فر" گفت: مشکلی برای ادامه کار در سازمان میراث فرهنگی ندارم هفته‌ای سه جلسه ورزش می‌کنم و تمام ترکیبات خونم نرمال است.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل "مسعود سلطانی فر" رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه مراسم معارفه‌اش که صبح امروز در سازمان میراث فرهنگی برگزار شد گفت: در یک هفته آینده مصاحبه مطبوعاتی در سازمان میراث فرهنگی خواهم گذاشت و برنامه‌هایم را اعلام خواهم کرد.   
 
وی افزود: باید با همه‌ امکاناتی که داریم در جهت شناسایی، ثبت و احیاء استفاده کنیم.   
 
سلطانی فر تصریح کرد: تمامی توانمندی‌هایی که در سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری وجود دارد باید استفاده کنیم کارمان در این سه حوزه سنگین است.   
 
معاون رئیس جمهور اظهار داشت: نیازمند منابع مالی و انسانی بیشتری در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستیم.   
 
وی افزود: بخش خصوصی باید کمک‌های گسترده‌ای انجام دهد و از آنها دعوت می‌کنم تا در این رابطه به ما کمک کند و سازمان میراث فرهنگی نیز  در این زمینه ساز و کار را فراهم خواهد کرد.   
 
سلطانی فر تصریح کرد: هفته‌ای سه جلسه ورزش می‌کنم و تمامی ترکیبات خونم نرمال است فعلا هیچ مشکلی ندارم.   
 
معاون رئیس جمهور بیان کرد: در حال حاضر با همین تیم موجود در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کار خواهم کرد و امیدوارم بتوانیم در آینده از خدمات دکتر "حجت" در این سازمان استفاده کنیم.   
 
در بخش گردشگری و صنایع دستی فضای خوبی به وجود آمده و در این حوزه می‌توان اشتغال زایی کرد.   
 
وی ادامه داد: بسیاری از گردشگران خارجی تقاضا دارند که به ایران سفر کنند ما باید شرایط را فراهم کنیم.   
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: یکی از عرصه‌هایی که می‌توان اشتغال را به طور سریع فعال کرد بخش گردشگری و صنایع دستی بوده و این موضوع جزء تاکیدات رئیس جمهور است و ما تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.   
    
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.