مربی منچسترسیتی ضمن ابراز ناراحتی از مصدومیت فرناندینیو گفت : این پیروزی برای چلسم مهم بود،ما کسر امتیاز را جبران می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مانوئل پیگرینی می‌گوید فرناندینیو سه تا چهار هفته دور از میادین خواهد بود و احتمالا به بازی لیگ قهرمانان در خانه بارسلونا نمی‌رسد

این بازیکن برزیلی بازی با چلسی را هم از دست داد، دیداری که تیمش در آن یک بر صفر بازنده شد.

پیگرینی پس از این مسابقه گفت: جک رادول دارد بهبود می‌یابد. جیمز میلنر هم تازه دیروز با ما تمرین کامل داشت. به نظرم تنها گزینه این بود که از مارتین دمیکلیس در پست هافبک استفاده کنم.

فرناندینیو دچار مصدومیت عضلانی است. باید ببینیم تا چه زمانی دور از میادین خواهد بود. به نظرم سه تا چهار هفته غایب است.

پیگرینی در این بازی تنها یک تعویض کرد که آمدن استوان یووتیچ به جای آلوارو نگردو بود: «این بازی مساله هافبک‌ها نبود. من تنها یک تعویض کردم چون فکر نمی‌کنم اگر تعویض دیگری انجام می‌دادم روند بازی فرق می‌کرد.

این برای چلسی دیدار مهمی بود. مهم بود چون ما می‌توانستیم از آنها شش امتیاز جلوتر باشیم اما حالا دو امتیاز کمتر از آرسنال داریم.

او درباره بحران مصدومیت تیمش گفت: به نظرم فرناندینیو بازیکن مهمی برای ماست. نه فقط او، که آگوئرو، نصری و خاوی گارسیا هم همین طور. میلنر هم 100 درصد آماده نبود و نمی‌توانست در ترکیب بازی کند. آلوارو نگردو هم آمادگی کامل را نداشت. برای تیمی مثل چلسی همین مشکلات ما هم امتیازات بزرگی بود.

ما به تیمی خوب باختیم که عالی بازی کرد ولی به نظرم شایسته یک مساوی بودیم اما آنها خوش‌اقبال بودند. آنها گلی زیبا زدند که زدنش آسان نبود اما پیش از گل آنها فرصت‌هایی عالی داشتیم. پس به نظرم روش بازی ما مشکلی نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار