معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر 203 طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 960 میلیارد ریال در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید کمال‌الدین میرجعفریان دیروز در مراسم افتتاح طرحهای عمرانی در اردبیل اظهار داشت: برای مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در تکمیل طرحهای عمرانی که زیرساخت‌های اقتصاد استان را به همراه داشته باشد، تلاش می‌کنیم.

وی گفت: تلاش برای مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در بخش صنعت و گردشگری استان در کنار تکمیل طرحهای عمرانی از برنامه‌های در دست اقدام استانداری اردبیل برای توسعه و رونق اقتصادی مناطق مختلف استان است.

میرجعفریان تکمیل طرحهای سدهای تأمین آب شرب شهرها، ایجاد سدهای معیشتی کشاورزی، اجرای طرحهای عمرانی کشاورزی با هدف حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و همچنین تکمیل طرحهای شهرداری‌ها و طرحهای گردشگری استان با مشارکت سرمایه‌گذاران را از دیگر اولویت‌های کاری استانداری اردبیل در امور عمرانی عنوان کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در ادامه از بهره‌برداری 203 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر یک‌هزار و 960 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در مناطق مختلف استان خبر داد.

میرجعفریان خاطر نشان کرد: علاوه بر طرحهای افتتاحی مذکور، بالغ بر یک‌هزار و 230 طرح عمرانی در مناطق مختلف استان در حال اجراست که با بهره‌برداری از طرحها در آینده تحول مهمی در بحث اشتغال و اقتصاد این استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.