یکی از اهداف معاونت علمی و بنیاد نخبگان رساندن اختراعات به زندگی روزمره مردم است که قطعا بسیج کشور در این زمینه می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دکتر ستاری رئیس علمی بنیاد نخبگان و معاون علمی رئیس جمهور در سومین نشست جهادگران علم و فناوری گفت: کاری که معاونت علمی و بنیاد علمی نخبگان انجام می‌دهد جنبه‌های مختلفی دارد اما هدف اصلی هماهنگی دستگاهی برای ایجاد اختراعات است و ما باید دید خود را برای تحقق این هدف بالا ببریم. 

وی افزود: از دیگر اهداف معاونت علمی و بنیاد علمی نخبگان رساندن اختراعات به زندگی روزمره مردم است که قطعا بسیج در تحقق این هدف می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته و بسیار کمک کننده باشد. 

رئیس علمی بنیاد نخبگان خاطر نشان کرد: هیچ کشوری نتوانسته نخبه و مخترع داشته باشد مگر اینکه تلاش کرده و ظرفیت‌های داخلی خود را بالا ببرد و در کشور ما این میسر نمی‌شود مگر با کمک بسیج. 

ستاری همچنین تصریح کرد: بسیج همچنین می‌تواند در شکل گیری بازارهایی که مخترعان و صاحبان ایده به آن نیاز دارند به بنیاد علمی نخبگان کمک کنند. 

وی همچنین اذعان داشت: بسیج در کشور ما یک امتیاز بزرگ و امکان منحصر به فرد بوده و اگر بتوانیم از تمام جنبه‌های این امتیاز بزرگ استفاده کنیم می‌توانیم اتفاقات خوبی را برای کشور رقم بزنیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار