رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از برگزاری 35 برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در نکا خبر داد.

دلیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري ؛ گفت: همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین بهار انقلاب در حوزه ورزش نکا 35 برنامه فرهنگی ورزشی برگزار می شود.

وی با اشاره به نیمه کاره بودن هشت پروژه ورزشی دولتی و مشارکتی در این شهرستان تصریح کرد: به دلیل نبود اعتبار و بودجه کافی هشت پروژه ورزشی در نکا نیمه کاره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا در ادامه از برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال در این شهرستان خبر داد و افزود: در دهه فجر بیش از 10 مسابقه کشوری در دو بخش مردان و زنان در نکا برگزار می شود.

دلیلی دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه های فرهنگی دهه فجر در این شهرستان اعلام کرد و ابراز داشت: در این ایام ورزشکاران نکایی به همراه مسئولان در نماز جمعه و همچنین در مراسم غبارروبی گلزار شهدا نیز حضوری گسترده خواهند داشت.

وی در ادامه از حضور تیم ذوالفقار نکا در لیگ هندبال کشور خبر داد و اذعان داشت: برای نخستین بار جهان پور دررشته فوتبال و راجی در رشته تکواندو به عنوان دو بانوی ورزشکار نکایی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.

دلیلی با اشاره به حضور 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در نکا اظهار داشت: در حال حاضر ورزش نکا در اکثر رشته های مختلف ورزشی در دو بخش مردان و زنان ورزشکاران و قهرمانان زیادی هم به کشور و استان معرفی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا درپایان درباره وضعیت تیم فوتبال صدرا نکا خاطر نشان کرد: برای این تیم در ادامه لیگ اسپانسر خوبی در نظر گرفتیم ولی صدر نکا در نخستین دوره حضورش در لیگ دسته سوم فوتبال کشور به نتایج خوبی نرسید و عملکرد بسیار ضعیف در لیگ داشت.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: برگزاری ، برنامه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.