تیم ملی هندبال قطر از چند بازیکن اروپایی در بازی مقابل تیم ملی ایران بهره می‌برد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی هندبال ایران  که در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا حضور دارد در حالی که در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی قطر می رود که این از حضور  چند بازیکن اروپایی استفاده می‌کند.

 این تیم چند بازیکن از کشورهای اروپایی  را تبعه کشور خود کرده است و از والرا سرمربی سابق اسپانیا نیز بهره می برد  این  تیم در بازی‌های مقدماتی گروه دوم هندبال مردان آسیا توانست با 5 برد پی در پی  اول گروه مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

 تیم ملی کشورمان فردا سه شنبه 15 بهمن ساعت 17 به وقت ایران به مصاف تیم ملی قطر می رود.

این بازی از مرحله نیمه نهایی که قرار بود در ساعت 19:30 برگزار شود با تصمیم گیری کنفدراسیون آسیا به ساعت 17 تغییر پیدا کرد.

 تیم ملی هندبال کشورمان نیز در مرحله گروهی با کسب 3 تساوی در مقابل تیم‌های کره جنوبی ، عربستان، بحرین و پیروزی در برابر تیم های چین و ازبکستان با 7 امتیاز  و تفاضل  گل بهتر نسبت به تیم ملی کره توانسته دوم گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

 در ادامه باید افزود: تیم ملی کشورمان قبل از اعزام به مسابقات آسیایی با حضور در تورنمت  4 جانبه قطر با تیم ملی هندبال این کشور رقابت کرده بود که این بازی را واگذار کرده.

 تیم ملی در دوره قبلی این رقابت‌ها در دیدار نهایی بازی خود را در برابر تیم ملی کره‌جنوبی  واگذار کرد و به عنوان دومی بسنده کرده بود رقابت‌های جام جهانی هندبال در سال 2015 در کشور قطر با حضور 24 تیم برگزار خواهد شد بازی در برابر تیم ملی هندبال قطر برای ملی پوشان از اهمیت خاصی برخوردار است و  اگر در این بازی پیروز میدان باشند به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی مردان آسیا راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بازیکن ، اروپای ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار