معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور در مخالفت با حذف تبصره 21 گفت:حذف تبصره هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال 93 این قانون را وارد خلاء می‌کند، لذا برای اینکه قانون 1393 ناقص وارد اجرا نشود این تبصره را نمایندگان ابقا کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محمدباقر نوبخت" معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور در نشست علنی امروز سه شنبه (15 بهمن ماه) در جریان بررسی تبصره 21 این لایحه که مرتبط با هدفمندی یارانه‌ها است در مخالفت با حذف این تبصره٬ گفت: بخش جبرانی این تبصره مقدم بر بحث افزایش یا اصلاح قیمت حامل‌های انرژی است.

وی افزود: کمیسیون‌های مختلف اعداد مختلفی را پیشنهاد کردند و هر عددی که از سوی مجلس تعیین شود، دولت آن را انتخاب می‌کند و ما خودمان را مامور می‌دانیم که مصوبات و منویات مجلس را اجرا کنیم ، لذا اگر قرار است که این قانون اجرا شود حتی بدون هرگونه اصلاح قیمت.

معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور تصریح کرد: مجلس می‌توانید بگویید که برای سال 1393 هیچ اصلاحی در قیمت‌های فعلی صورت نگیرد حتی از ـنچه که وجود دارد کمتر شود، دولت نیز خود را موظف می‌داند که هرآنچه که مجلس تعیین می‌کند را اجرایی کند.

نوبخت ادامه داد: حذف تبصره هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال 93 این قانون را وارد خلاء می‌کند، لذا برای اینکه قانون 1393 ناقص وارد اجرا نشود این تبصره را نمایندگان ابقا کنند و با تغییرات در محتوای آن از ایجاد خلاء در قانون بودجه سال 93 جلوگیری کنند.

 
انتهای پیام/

برچسب ها: نوبخت ، لایحه ، بودجه ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار