رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: تیم تکواندو بزرگسالان مازندران نایب قهرمان کشور شد.

نفجم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري ؛ افزود: سی و پنجمین دوره مسابقات تکواندو بزرگسالان قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، عصر امروز با نایب قهرمانی مازندران به پایان رسید.

وی با اشاره به سطح کیفی بالای این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: این مسابقات با حضور بهترین‌های تکواندو کشور برگزار شد که کمیته فنی فدراسیون نیز در سالن حضور داشتند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران در ادامه با اشاره به حضور 233 تکواندوکار از 33 تیم افزود: در این دوره از رقابت ها تیم مازندران تنها با یک امتیاز اختلاف با 48 امتیاز پس از تهران 49 امتیاز نایب قهرمان کشور شد.

نفجم درباره تیم های برتر این دوره از مسابقات گفت: تهران با دو طلا و دو نقره با 49 امتیاز، مازندران با دو طلا و سه برنز با 48 امتیاز و اصفهان با یک طلا، دو نقره و دو برنز با 43 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی درباره نفرات برتر انفرادی اوزان مختلف در ترکیب مازندران ابراز داشت: یاسین اکبر نتاج در وزن 63- کیلوگرم و احمد محمدی در 87+ با شکست تمامی حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.

رئیس هیئت تکواندو مازندران در پایان افزود: همچنین آرش صالح نژاد در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشوری زاده در وزن 58- کیلوگرم و رضا حبیبی در وزن 68- کیلوگرم به عنوان سه تکواندوکار مازندرانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: نایب ، قهرمان ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.