در جلسه امروز شورای شهر اعضا در حالی با استعفای سلطانی فر موافقت کردند که در دور اول رای گیری با استعفای وی موافقت نشده بود و به دلیل تفکیک آرا مجدد رای گیری شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ادامه جلسه امروز شورای شهر مسعود سلطانی فر عضو شورای اسلامی شهر تهران متن استعفای خود را قرائت کرد.
 
براساس این گزارش سلطانی فر با اشاره به 20 سال مسئولیت اجرایی در 6 استان اظهار داشت:بنده افتخار 30 سال خدمتگذاری به مردم دارم که بیش از 20 سال در 6 استان کشور مسئولیت اجرایی بر عهده داشتم و در سازمان‌های مختلف به ارائه خدمات پرداختم.
 
وی ادامه داد: در مورد اخیر نیز نمایندگان شورا در جریان هستند که به دلیل کسالت آقای نجفی که از مدیران باسابقه و تجربه نظام هستند از دو ماه قبل مساله استعفای ایشان مطرح شده بود.
 
سلطانی فر ادامه داد: رئیس جمهور اعلام کردند بنده علیرغم اعلام ایشان برای فاصله گرفتن از امور اجرایی به دلیل کسالت و بیماری دو ماه تامل کردم و در نهایت مجبور به انتخاب گزینه‌ای برای جایگزینی وی شدم.
 
وی افزود: دوران 5 ماهه مسئولیت من در شورا طلایی‌ترین دوران خدمتم است چراکه که در کنار افرادی کار کردم که از سرمایه‌های کشور هستند.
 
سلطانی فر خاطرنشان کرد: من قول می دهم پس از تصویب شورا مانند گذشته به عنوان سی و دوم شورا در جهت یاری به مردم از هیچ کمک و تلاشی دریغ نکنم.
 
گفتنی است، در ادامه جلسه امروز شورا اعضای شورا پس از یک بار رای گیری با استعفای سلطانی فر موافقت نکردند و پس از آن اعضا موافقت و مخالفت خود را اعلام کردند که در نهایت با استعفای سلطانی فر موافقت کردند.

انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: شورا ، رای گیری ، استعفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار