معاون عمرانی استانداری تهران گفت:کمبود سرانه های بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاها ومرکز پایتخت به یک معضل استانی تبدیل شده است.

حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شهرستانهای تهران در بحث زیرساخت ها مانند آب و برق و گاز کمبود های زیادی دارند و این موضوع در شهرستان دماوند به عنوان منطقه ای با زیربنای گردشگری و تاریخی کاملا مشهود است.

وی با اشاره به کمبود سرانه بهداشتی و درمانی در شهر رودهن تصریح کرد : نبود بیمارستان در شهر رودهن به عنوان مهمترین بخش زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم مشکل ساز شده است و استانداری پیگیر احداث بیمارستان در این بخش از شهرستان دماوند است.

معاون عمرانی استانداری تهران در ادامه این مطلب اضافه کرد:مسئولان این منطقه در جهت تقویت زیرساخت ها بخاطر عدم مدیریت درست و کارشناسی در گذشته کم کاری داشته اند و مسئولان جدید نباید چون این کمبود ها از گذشته یادگار مانده بی تفاوت از کنار آن بگذرند .

حسن کریمی در خاتمه اظهارداشت : خلاء های مدیریت گذشته به طور طبیعی در مدیریت شهری آینده هر استان و شهر تعریف می شود و جزء وظایف مدیرات جدید محسوب خواهد شد .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.