عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در صحن علنی امروز بهارستان با اشاره به موضوعات مطرح شده در رسانه‌های خارجی درباره اظهارات "ظریف"، وزیر امور خارجه کشورمان پیرامون شناسایی و وضعیت رژیم صهیونیستی٬ گفت:‌ اظهارات وی درباره این رژیم با مبانی جمهوری اسلامی سازگار نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه علنی امروز بهارستان و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور در اخطاری با استناد به اصل هشتم قانون اساسی و با بیان اینکه نباید همه چیز را معطوف به بودجه دانست و از دیگر موضوعات کشور غافل شد، اظهار داشت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در مصاحبه‌های خود با رسانه‌های خارجی موضوعاتی را مطرح کرده است.  
 
وی ادامه داد: رسانه‌های خارجی از قول وزیر امور خارجه درباره شناسایی و وضعیت رژیم صهیونیستی گفته‌اند که موضوع رژیم اشغالگر قدس منوط به ملت فلسطین است، این اظهارات با مبانی جمهوری اسلامی سازگار نیست و از طرف دیگر معلوم نیست که چرا آقای وزیر در رابطه با هولوکاست حرفهایی زده ولی هیچ‌گاه درباره موضوعاتی مانند هیروشیما صحبت نمی‌کند.  
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: همچنین شاهد هستیم که وزیر امور خارجه در مصاحبه‌های خود با رسانه‌های خارجی، زبان رسمی کشور را کنار گذاشته و انگلیسی صحبت می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اخطار ، قانون ، اساسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار