رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در واکنش به تخصیص ناعادلانه سبد کالا به کارگران آن را محصول اقتصاد رانتی و عامل انشعاب و تشدد در میان جامعه برشمرد و خواستار تصحیح آن شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در مراسمی که به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور 450 نفر از کارگران و اعضای هیئت مدیره اتحادیه در سالن همایش‌های مرکز آموزش علمی و کاربردی خانه کارگر برگزار شد، از نحوه تخصیص غیر منصفانه و نابرابر سبد کالا انتقاد کرد.

معاون دبیرکل خانه کارگر در شهرستان‌ها با اشاره به امضای نامه سرگشاده به ریاست جمهور بیان داشت: ما با سبد کالا مخالف نیستیم، بلکه با اقتصاد رانتی و مکانیزم غلط در تعریف گروه‌های مشمول سبد کالا مخالفیم.

صادقی با توجه به مضمون نامه‌اش به رئیس جمهور تصریح کرد: در دفاع از حقوق کارگران خواستیم تا به جای تبعیض و انشعاب در میان جامعه به سمت عدالت اقتصادی و عدالت در توزیع و تخصیص منابع اقتصادی و تعریف صحیح از جامعه آماری برویم.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان ضمن اعلام توافق نهایی برای حل این مساله خواستار استمرار سبد کالا برای اقشار گوناگون به خصوص کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار