رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مشکلات سبد کالا را برطرف کند چرا که بسیاری از آن بهره‌مند نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی در صحن علنی امروز مجلس ضمن تشکر از نمایندگان به خاطر بررسی بودجه گفت: دولت پیشنهادات الحاقی را که به عنوان تبصره به لایحه بودجه اضافه می‌کند و قوانین مادر را تغییر می‌دهد مورد تایید نیست.
 
وی افزود: این تبصره‌ها قوانین مادر را تغییر می‌دهد و باید از لایحه جداگانه‌ای چنین مواردی مطرح شود.
 
رئیس مجلس با اشاره به موضوع سبد کالا تصریح کرد: از آن جا که نمایندگان ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند مشخص شده است که در ارائه این خدمت دقت کافی لحاظ نشده و برخی از طبقات مانند کشاورزان از آن بی‌بهره‌اند.
 
وی ادامه داد: دولت باید این روش را اصلاح کند در شهرها نیز دقت کافی نشده اگر اطلاعات دولت کافی نیست باید در اعطای سبد کالا سقف را در نظر بگیرد و نه کف را.  
 
وی افزود: وزارت تعاون باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهد و براساس مذاکرات ما با دولت، دولت تعهد داده که این مشکلات را برطرف می‌کند از این رو امیدواریم به سرعت این مشکلات برطرف شود.  
 
لاریجانی هم چنین با اشاره به وضعیت سرما و بارش برف در استان‌های شمالی گفت: قطعی آب و برق در استان‌های شمالی که به علت بارش برف حادث شده است مردم را با تنگنا مواجه کرده و براساس پیگیری‌های ما تا شب گذشته هم چنان مشکلات زیادی برای مردم این استان‌ها وجود دارد.  
 
رئیس‌مجلس تاکید کرد: دولت و وزارت کشور با سرعت بیشتری این موضوع را دنبال کنند بسیاری از نمایندگان استان‌های شمالی می‌خواهند به استان‌های خود سرکشی کنند ولی به دلیل بررسی بودجه این کار را انجام نمی‌دهند چرا که اگر آن‌ها بروند مجلس از حد نصاب می‌افتد از این رو دولت باید تلاش کند تا این مشکلات حل شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفا به داد کارگران فصلی برسید فراموششان نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
مگه کارگرهای بد بخت که بیمه هم نیستند آدم به حساب نمیان؟
خواهشا نظرم رو حذف نکن
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفا جانبازان را فراموش نكنيد
Iran (Islamic Republic of)
كارمند
۰۹:۱۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
لطفا كارمندها را فراموش نكنيد.بر خلاف اخبار به اكثريت ما كارمندها نيز تعلق نگرفته
Germany
س
۱۲:۳۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
کسانی هم هستند که نه کارمند هستند نه بازنشسته و نه هیچ پس انداز و سرمایه و یا درآمدی ندارند پس این افراد چه میشوند؟
برخی بازنشستگان حقوقشان حدود 600 هزار هست و با 2 دانشجو و پرداخت ماهانه اقساط 300 هزار با چه سختی زندگی می کنند ولی سبد کالا به آنها تعلق نگرفته است؟
آخرین اخبار