"طلال ارسلان" رئیس حزب دمکرات لبنان تاکید کرد اوضاع امنیتی و سیاسی کشور، اقدام تروریست ها را آسان می کند و امنیت لبنانی ها را به خطر می اندازد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین؛ "طلال ارسلان" در مصاحبه با  این شبکه درباره انفجار امروز در منطقه الشویفات در جنوب شرقی بیروت پایتخت لبنان گفت بدون شک گروههای تروریستی مدتی است که لبنان را هدف قرار می دهند و این به منطقه خاصی مربوط نمی شود و افراد بیگناهی را تهدید می کند که وابسته به حزب یا گروهی نیستند. این مساله ناشی از فضای تکفیری و تروریستی است که لبنان و کل منطقه را هدف قرار می دهد و به طور کلی امنیت جهانی را هدف قرار می دهد.
وی درباره افزایش روند انفجارها در لبنان و نگرانی از تکرار اوضاع عراق در لبنان و وقوع چند انفجار در یک روز، اظهار داشت این، در نتیجه اوضاع سیاسی کشور عجیب نیست. کشور از نظر امنیتی با مشکل مواجه است و این وضع، اقدام تروریست ها را آسان می کند و امنیت لبنانی ها را به خطر می اندازد همانطور که امنیت کل منطقه را به خطر می اندازد.
ارسلان درباره اینکه اکنون باید چه اقداماتی در این شرایط انجام داد اظهار داشت باید سیاستمداران کشور به طور جدی به مسئولیت های خود عمل و اختلاف به وجود آمده بین لبنانی ها و مشکلات را حل کنند. باید همگی در میز مذاکرات حاضر شویم و گفتگوی داخلی لبنان را به جریان اندازیم و اوضاع امنیتی داخلی لبنان را با شیوه های گوناگون بهبود بخشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار