مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حال حاضر از 145 روستایی که دچار کولاک شده اند 62 روستا آب و برقشان همچنان با مشکل روبرو است که علت این مشکل عدم رفع موانع جاده های مواصلاتی عنوان شده است.

جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شهرهای غرب استان مازندران گفت: براثر بارش گسترده برف در زوهای گذشته غرب مازندران با قطع آب و برق همراه بوده است، به طوری که در اولین روز بارش 22 حلقه چاه شهرهای نور و چمستان در اثر بارش برف از مدار خارج شدند که با اقدامات صورت گرفته و تامین برق ایم چاهها از طریق دیزل ژنراتور در حال حاضر 60 لیتر در ثانیه آب پمپاژ می‌شود.

وی ادامه داد:همچنین در چالوس و نوشهر نیز یک منبع تامین کننده آب از مدار خارج شد که خوشبختانه  با اقدامات صورت گرفته 75 درصد از آب شهر نوشهر و 100 درصد از آب  شهر چالوس وارد مدار شده است.

جانباز افزود: همچنین در اثر بارش برف 12 حلقه چاه در چالوس نیز به علت قطعی برق از مدار خارج شد
که با استفاده از دیزل ژنراتور 60 درصد آب چاه به مدار باز گرداننده شد.

وی با بیان اینکه تنکابن و رامسر بیشترین مشکل را داشته اند افزود:با اقدامات شرکت توانیر و رفع قطعی برق منابع آب این دوشهر نیز وارد مدار شدند
 
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا بیان اینکه آب شهر تنکابن در حال حاضر کاملا وصل شده است افزود: در حال حاضرآبرسانی به شهر رامسرتا ظهر امروز بعد از یک وقفه طولانی وصل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر مشکل 50 درصد آب شهر رامسر را رفع کرده‌ایم .

جانباز ادامه داد: متاسفانه اقدام اساسی جهت رفع موانع جاده‌های مواصلاتی صورت نگرفته است به طوری که امروز در شهر تنکابن 4 ساعت ترافیک بسیار شدی صورت گرفته بود.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکل آب شهرها نیازمند رفع موانع جاده‌های مواصلاتی هستیم چرا که آمادگی برای رفع مشکلات وجود دارد ولی نبود  راههای دسترسی سرعت امداد رسانی را کمتر کرده است.
 
وی با بیان اینکه در روزهای گذشته 145 روستا در اثر بارش برف دچار قطع برق شده اند افزود:شب گذشته بخش عمده ای از این روستاها مشکل قطع برقشان رفع شده است.

جانباز همچنین از توزیع 7 هزار آب بسته بندی در شهرهای غرب استان مازندران خبر داد و گفت: این تعداد آب بسته بندی از سوی استانهای معین ارسال شده است.

وی اظهارداشت با توجه به رفع قطعی برق از امروز روند خدمت رسانی سرعت بیشتری می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:در حال حاضر از 145 روستایی که دچار کولاک شده اند 62 روستا آب و برقشان همچنان با مشکل روبرو است که علت این مشکل عدم رفع موانع جاده‌های مواصلاتی عنوان شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: آب ، فاضلاب ، روستا ، مدار ، جاده ، چالوس ، نوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار