تیم فوتبال پرسپولیس تمرین بعدازظهر خود را در حالی برگزار شد سیدجلال حسینی به تمرینات سرخپوشان بازگشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران دومین نوبت تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

این تمرین از ساعت 15:30 آغاز شد و برخلاف تمرین صبح سیدجلال حسینی کاپیتان دوم سرخپوشان در جمع بازیکنان حاضر شده و به تمرین پرداخت.

علی دایی با لباس ورزشی در تمرین حاضر شده و تمرینات بازیکنان را زیر نظر گرفت.

بازیکنان پرسپولیس ابتدا زیر نظر مربی تیم به گرم کردن و حرکات کششی پرداختند و سپس در گروه های چند نفره به فوتبال تحت فشار و مرور کارهای تاکتیکی و کار با توپ پرداختند.

دروازه بانان نیز نظر بهزاد غلامپور به تمرین پرداختند.

تمرین بعد از ظهر با حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد و حدود 30 هوادار در ورزشگاه درفشی فر حاضر شده بودند که با اهدای دسته گل تولد علی دایی سرمربی سرخپوشان را به وی تبریک گفتند.

مهرداد کفشگری ابتدا با بازیکنان به دویدن پرداخت و سپس اختصاصی تمرین کرد. محسن بنگر نیز به دلیل دردی ناچیز به رختکن رفت و امید عالیشاه بازیکن مصدوم پرسپولیس به ادامه درمان خود زیر نظر کادر پزشکی پرداخت.

در جریان این تمرین بازیکنان به مناسبت چهاردهم بهمن تولد سید جلال حسینی مدافع سرخپوشان کیک تولدی با عکس این بازیکن تهیه کرده بودند و برای او جشن گرفتند و محمد پنجعلی با زدن کیک به صورت حسینی جشن بازیکان را کامل کرد!

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، تمرین ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
کاش پرسپولیس و استقلال از بین نروند
آخرین اخبار