رئيس سازمان هواپيمايي كشوري به همراه معاونان و مديران خود با اسماعيل تبادار رئيس جديد هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور ديدار و پيرامون ساماندهي تاخيرات پروازي و راهكارهاي برون رفت از مشكلات فرودگاه مهرآباد به گفت و گو پرداختند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در اين ديدار عليرضا جهانگيريان، بر ساماندهي مجدد ترمينال‌هاي فرودگاه مهرآباد به منظور بهره‌وري مناسب از ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود، ساماندهي تاخيرات پروازي، ارتقا ايمني و راهكارهاي برون رفت از مشكلات اين فرودگاه تاكيد كرد.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به فرارسيدن سفرهاي نوروزي خواستار مرتفع شدن كاستي‌ها و همچنين تسريع در اجراي فعاليت‌هاي فرودگاهي، تكريم حقوق مسافران با اطلاع‌رساني به‌موقع در زمان بروز تاخيرات پروازي و پاسخگويي مسوولان فرودگاهي به مسافران شد.

وي با اشاره به مشكلات موجود در زمان پيك پروازها و پايين بودن ظرفيت‌ فرودگاه مهرآباد خواستار بكارگيري طرح مناسب پروازي براي باندها و اهتمام جمعي براي برطرف شدن مسائل موجود شد.

اسماعيل تبادار رئيس جديد هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور نيز از تشكيل كارگروهي به ‌منظور بررسي مشكلات موجود در فرودگاه مهرآباد خبرداد و گفت: ايمني از عمده ترين دغدغه هاي وي به شمار مي رود و به منظور برون رفت از مشكلات و ساماندهي اين فرودگاه اقدامات لازم در دستور كار اين شركت قرار دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار