رئیس اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی آراسنج گفت: امام تقسیم‌بندی ظالمانه سیاست جهانی را به نفع دین‌باوران تغییر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و همزمان با سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، کلیه مددجویان، سربازان وظیفه و کارکنان زندان‌ها ندای «الله‌اکبر» سردادند و جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را آغاز کردند.

همچنین رئیس اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی آراسنج نیز به مناسبت سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) در جمع مددجویان حاضر شد و گفت: ورود امام خمینی (ره) به کشور آغاز نهضت اسلامی در جهان بود.

سیدمحمد ابراهیمی افزود: امام راحل با آن شخصیت پرصلابت، با وفا و سیمای الهی توانست رهبری انقلابی را به دست بگیرد و به پیروزی رساند که در کمترین زمان ممکن شعله‌های این انقلاب الهی به خرمن مستکبران و ظالمان عالم رسید و صولت آنان را خاکستر کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب نیز که حضور امام در ایران به منزله پایان حتمی کار خویش می‌دیدند به هر شیوه و وسیله‌ای متوسل شدند تا رهبر کبیر انقلاب از این سفر سرنوشت‌ساز منصرف شود، بدان امید که در این فاصله راهی برای خاموش کردن شعله‌های قیام در داخل کشور بیابند.

رئیس اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی آراسنج ادامه داد: اما غافل از آنکه موسای انقلاب تصمیم خویش را گرفته است و عزم آن کرده تا کار فرعون زمانه را در سرزمینی که قلوب مردمانش آکنده از عشق به امیرمؤمنان و سالار شهیدان (ع) است یکسره کند و روند تقسیم‌بندی ظالمانه سیاست جهانی را به نفع دین‌باوران و خدا خواهان تغییر دهد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.