استاندار مازندران گفت:همه مدیران برای رفع مشکلات غرب مازندران در آماده باش هستند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ربیع فلاح در جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان چالوس با اشاره به اینکه پیگیری‌ها برای رفع سریع مشکلات بارش سنگین برف درغرب استان درحد توان صورت گرفت، گفت:هیچ مدیری حق ترک منطقه را تا رفع کامل مشکلات ندارد.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران کل در آماده‌باش برای رفع مشکل غرب استان هستند،بیان داشت:اگرچه پیگیری‌های درحدتوان صورت گرفت ولی ناهماهنگی‌هایی هم به وجود آمد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مدیران کل مشکل آب و برق را جدی بگیرند و ظرف چند ساعت آیند وظیفه دارند این مشکل را حل کنند، خاطرنشان کرد: ممکن است اعتبارات استانی کافی نباشد اما مسئولان نگران نباشد و هر چیزی که لازم باشد انجام دهند.

فلاح با تاکید براینکه باید با تلاش مسئولان راه و شهرسازی مسیرها بازگشایی شود، تصریح کرد: در راه‌‌های مرکزی نوشهر و چالوس مشکل داریم.

وی با اشاره به اینکه صنعت و معدن هم در تامین نان و آذوقه مردم اعتبارات لازم را اختصاص دهد، گفت: گرانی‌ها فرصت را برای عده‌ای سودجو به وجود آورد که باید توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت استان به صورت جدی پیگیری شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهرداری هم مسئولیت سنگینی در بازسازی و پاکسازی معابر و کوچه‌های فرعی شهر دارد، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی هم با تدابیر و در آماده باش کامل باشند تا مشکلات بهداشتی و درمانی مردم حل شود.

وی خواستار بررسی خسارات در روستاها توسط بنیاد مسکن بعد از برطرف شدن مشکلات رفت و آمد شد و ادامه داد:مشکلات روستاها باید توسط بنیاد مسکن و مشکلات شهرها توسط راه و شهرسازی رفع شود./

انتهای پیام ///

برچسب ها: آماده ، غرب ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.