در سومین روز از دهه مبارک فجر ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ، به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس، ۳۳۰۰ طرح عمرانی و تولیدی و ۵۰ هزار مسکن روستایی در سطح کشور را افتتاح کرد که 283 طرح روستایی در استان کرمان نیز بهره برداری شد.

11

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، استاندار کرمان صبح امروز در آیین افتتاح 283 طرح روستایی که در منطقه کوهپایه برگزار شد، افزود: از مجموع این طرحها ،185 طرح در جنوب و 98 طرح در شمال کرمان بهره برداری شد و 25 هزار خانوار روستایی نیز از نعمت گاز برخوردار شدند.

علیرضا رزم حسینی به طرح گاز رسانی در روستای کوهپایه با 26 کیلومتر طول خط انتقال و 82 میلیارد ریال اعتبار، اشاره و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح،500 خانوار با جمعیت 1300 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

استاندار کرمان از بهره برداری مجتمع آب اختیار آباد، با اعتبار 40 میلیارد ریال، احیای جنگل کاری در شهرستان ریگان، اجرای طرح راه روستایی جزین شهرستان بم و ده ها طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی، آموزشی و بهداشتی در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و یادآور شد: دستگاه های اجرایی استان برای توسعه زیرساخت های لازم از جمله راه، بهسازی منازل مسکونی، آب، بهداشت و آموزش گام های مؤثری برداشته اند.

گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان حاکیست معاون اول رییس جمهور هم از طریق ویدئو کنفرانس از روستای " رمین " شهرستان چابهار، در سخنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به مردم شریف و سختکوش استان کرمان، به قابلیت ها و استعدادهای متعدد پهناورترین استان ایران اشاره و بر اهتمام جدی برای برداشتن گامهای بلندتر برای توسعه این استان مستعد در ابعاد مختلف تاکید کرد.

رزم حسینی ، استاندار کرمان هم در این مراسم از آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای سفر به استان کرمان دعوت کرد.

کامیاب ، معاون عمرانی استاندار کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت: برای افتتاح 283 طرح روستایی در استان کرمان 102 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

برچسب ها: افتتاح ، طرح ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.