ارائه‌ی خدمات مشاوره رایگان، برگزاری دوره‌های آموزشی حجاب و پیامدهای اجتماعی آن بازدید از مراکز سالمندان زن و... از برنامه‌های دهه‌ی فجر در مرکز امور زنان سازمان بهزیستی است.

نرجس بختیار خلج مشاوره رئیس سازمان بهزیستی در امور زنان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز امور بانوان سازمان بهزیستی برای ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است. 

وی ادامه داد: توانمندسازی و ارتقاء سطح دانش و آگاهی‌های بانوان در زمینه‌های مختلف مانند ارائه خدمات مشاوره رایگان در کلیه مراکز دولتی جهت زنان و دختران، برگزاری دوره‌ی آموزشی با عنوان فلسفه حجاب و پیامدهای اجتماعی آن، اختصاص بخشی از سایت سازمان به مطالب مرتبط به حوزه‌ی زنان و خانواده با رویکرد اسلامی بخشی از برنامه‌های این مرکز در ایام دهه فجر می‌باشد. 

خلج به برنامه‌ی کمک به بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی خانوادگی و اجتماعی مکساران اشاره کرد و افزود: بررسی سلامت بانوان، انجام معاینات و غربالگری و بیماری‌های شایع زنان از دیگر برنامه‌های این دهه است. 

وی به برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران کل و معاونین و شاغلین استان تأکید کرد و اظهار داشت: بازدید از مراکز سالمندان زن و بازدید از خانواده‌های زنان ایثارگر سازمان بهزیستی از دیگر برنامه‌های این مرکز می‌باشد.
 
وی برنامه‌های مسابقه‌ی و تفریحی و معرفی خدمات سازمان را از دیگر برنامه‌های دهه‌ی فجر عنوان کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم جشن به مناسبت این ایام و تقدیر از مددجویان و ورزشکاران زن برگزیده از برنامه‌های ویژه‌ی این مرکز در ایام‌الله دهه‌ی فجر است. 

انتهای‌پیام/  

برچسب ها: برنامه ، بهزیستی ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار