نماینده مردم نوشهر و چالوس در جلسه علنی امروز اظهار داشت: متاسفانه ۷۲ ساعت است که مردم غرب استان مازندران از نعمت آب و برق محروم‌اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "قاسم احمدی لاشکی" نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در اخطاری با استناد به اصل ۳ بند ۹ قانون اساسی که به رفع تبعیض ناروا اشاره دارد، گفت: متاسفانه ۷۲ ساعت است که مردم غرب استان مازندران دچار مشکل شده‌اند و این برفی که می‌تواند نعمت باشد، به خاطر مشکلاتی که امروز داریم، مایه خفت و ذلت برای مردم غرب مازندران شده است.  
 
وی با اشاره به برنامه سفر معاون رئیس جمهور به یکی از استان‌ها اظهار داشت: حدود ۱۴۵ روستا در غرب استان مازندران هم اکنون از داشتن نعمت آب و برق محروم‌اند و راههای مواصلاتی ۱۰ شهر هم اکنون به طور نسبی قطع است.  
 
این نماینده با بیان اینکه در این دو، سه روز اخیر مکررا با همه مسئولان مکاتبه و مذاکره داشته‌ام، گفت: متاسفانه تاکنون اقدام جدی صورت نگرفته و بنده تنها از مدیر گاز تشکر می‌کنم که تا این لحظه با توجه به افت فشار توانستند اوضاع را مدیریت کرده تا مشکلی ایجاد نشود.  
 
احمدی لاشکی خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: آخرین بندی که نمایندگان در جلسه علنی امروز تصویب کردند، به شما اجازه دادند که ۳۰ ریال اضافه‌تر از مردم دریافت کنید و مدت قبل هم قیمت برق ۴ برابر شده بود، مردم که اینگونه با شما همکاری می‌کنند آیا شایسته است که برق و آب نداشته باشند؟  
 
وی همچنین خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: گزارشی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد قیمت کالا‌ها به خاطر مشکلات از امروز سیر صعودی داشته که درخواست من این است جلوی مشکلات را بگیرید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار