شهردارمنطقه 22، گفت:همزمان با بارش برف زمستانی در تهران، ستادهای برف روبی مستقر در محدوده شمال غربی پایتخت فعال شدند تا مسیر تردد شهروندان منطقه 22 همچنان باز بماند.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:از چند ماه پیش افزون بر ستادهای برف روبی، 8 سایت مرکزی، بزرگراهی، مکانیزه ، اصلی و فرعی در نواحی 4 گانه تشکیل و تجهیز شده که با استقرار حدود 150 نفر نیروی انسانی در آنها، پیش بینی های لازم در خصوص بارشهای زمستانی بعمل آمده است.

وي تصريح كرد: با برنامه ریزی دقیق و پیش بینی های صورت گرفته، تفویض اختیارات و صدور احکام لازم برای اعضای ستادهای برف روبی، جانمایی و نصب مخازن زرد رنگ شن و نمک در محلهای حساس و نقاط برف گیر، این منطقه آماده واکنش فوری در زمان بارندگی برف است.

وی افزود: پیش از فرا رسیدن فصل بارندگی، علاوه بر آموزش کارگران برف روب، پهنه بندی و اولویت بندی معابر نیز صورت گرفته و ستادهای برف روبی منطقه با بکارگیری ادواتی چون گریدر ، کامیون ، لودر ، بابکت ، خاور برای شیفت های مختلف همچنین لودر کامیون همزمان با آغاز برف روز گذشته برای باز نگه داشتن مسیرهای اصلی و فرعی منطقه فعالیت خود را آغاز کردند.

گفتنی است عملیات برف تکانی از درختان و فضای سبز موجود در نواحی 4 گانه منطقه نیز همزمان با عملیات برف روبی آغاز شد و با نظارت مستقیم شهردار منطقه و دیگر عوامل خدمات شهری ادامه یافت.
برچسب ها: ستاد ، برفروبی ، زمستانی ، مستقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار