مدیر کل اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت دو محور از 12 برنامه وزیر آموزش و پرورش تدوین نظام جامع حمایت مادی و معنوی برای معلمان و دانش آموزان مولف و پژوهشگر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جوادحسینی در مراسم رونمایی از 14 جلد مجموعه داستان کوتاه در فرهنگسرای مصلی نژاد مشهد ضمن تاکید بر تدوین نظام جامع حمایت مادی و معنوی برای معلمان و دانش آموزان مولف و پژوهشگر گفت : یکی دیگر از 12 برنامه کارگروه وزارت آموزش و پرورش ایجاد توسعه شبکه تحقیقات از ستاد تا مدرسه است .

حسینی با بیان این که یکی از مصوبات شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نوشتن برنامه عملیاتی دستورات سند تحول و برنامه های وزیر است،افزود: اعطای فرصتهای مطالعاتی برای معلمان و انتشار تالیفات آنان در سطح وسیع برای مخاطبان همچنین ایجاد نظام رتبه بندی خاص در احکام آنان از برنامه های این اداره است.

وی تاکید کرد: مدارس، باید پژوهنده و تجدید حیات شوند، مدرسه راکد و ساکت در پیوست به جامعه، راه به جایی نمی برد.

حسینی ادامه داد: وقت آن رسیده است به جای "مدرسه در گسست با جامعهبه "مدرسه در پیوست با جامعه "برسیم. باید به جای اندیشه های انتزاعی، تفکرات عملیاتی و به جای تئوری صرف ، مهارت اندیشی در مدرسه جایگزین شود.

مدی رکل آموزش و پرورش استان، مولفان ۱۴ کتاب قصه را مایه افتخار جامعه دانست و گفت: این آثار ادبی به همت استاد ترابیان و همت خانم علایی شکل گرفته و با یاری انسان دوستانه خیر مدرسه ساز دکتر مصلی نژاد به منصه ظهور رسیده است.

یادآوری می شود در این مراسم از کتاب های پازل خیر و شر نوشته مهدی نوروزی، ترنج نوشته صالحه رضایی،مریم شیعه علی و رقیه یساقی، تمام سهم من از بابا نوشته مونا بدیعی جوان، حوض آبی رنگ نوشته فاطمه آقایی ، خطوط موازی عابران و فضای وهم آلود یک خیال نوشته سمانه ترحمی، دل خوش سیری چند نوشته زهرا سیم ریز، ذبیح نوشته محمد حسین اخوان، مهرداد دبیری، مسعود مودی، معصومه یسبی، میلاد نوید پور و صالح توکلی، گوسفند نوشته محمد علوی، سه نان خور نوشته مریم اسدی، لکه های روی بوم نوشته زهره شوریده دل، قفس نوشته علیرضا جمشیدی، هبوط نوشته نازلی گلچهره حسینی و هم نمک نوشته ثریا صدقی نیز رونمایی شد./ز

برچسب ها: حمایت ، مادی ، معنوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.