سخنگوی شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد شهردار مبنی بر پیشگام شدن در عهده‌دار شدن مسئولیت آلودگی هوا به معنای مدیریت یکپارچه را باید به صورت جدی بررسی کرد.

رضا تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به لزوم یک پارچه‌سازی در امر مدیریت آلودگی هوا گفت: در حال حاضر دستگاه‌های مختلف اجرایی در حوزه آلودگی هوا مسئول‌اند اما یک مدیریت واحد برای رسیدگی و پیگیری آن وجود ندارد و پراکندگی اقدامات مانع از رسیدن به اهداف می‌شود.
 
سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: پیشنها شهردار مبنی بر پیشگام شدن در عهده‌دار شدن مسئولیت آلودگی هوای تهران و در دست گرفتن مدیریت رفع این معضل معطوف به این موضوع خواهد بود که اختیارات مربوط به این موضوع یکپارچه شود که با توجه به نقش تعیین‌کننده شهرداری در بحث آلودگی هوا می‌توان آن را اقدامی صحیح دانست.
 
وی در ادامه بیان داشت: اگرچه بحث آلودگی هوا در حوزه کار محیط زیست قرار دارد و نهادهای گوناگون نظیر پلیس، وزارت کشور و وزارت صنایع نیز در این موضوع درگیر شد اما زمانی این موضوع از چند بخشی بودن به یک ارگان واحد سپرده شود می‌توان شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه بود.
 
تقی‌پور ادامه داد: اگر این اجماع در راستای مدیریت یکپارچه برای حل معضل آلودگی هوا صورت گیرد و البته با تعامل سایر مدیران ذیربط می توان مسیر دستیابی به اهداف را کوتاه‌تر کرد و این پیشنهاد باید به صورت جدی بررسی شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: سخنگو ، مدیریت ، الودگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار