رویانیان گفت: اینکه گفته می شود اشخاص بیگانه برای بازی با رئال رایزنی کرده‌اند صحت ندارد.

رویانیان رئیس بازرسی ویژه معاونت بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با اینکه از پرسپولیس رفتم اما زیرساخت‌های بازی پرسپولیس و رئال را انجام دادم و فعالیت‌های خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

وي ادامه داد: این موضوع که می‌گویند اشخاص بیگانه برای برگزاری این بازی هماهنگی‌های لازم را صورت دادند صحت ندارد و یکی از همکاران رسانه‌ای سابق که نماینده باشگاه پرسپولیس است رایزنی‌های لازم را با مدیران رئال انجام داده است.

رویانیان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان گفت:‌ من بازی پرسپولیس را دیدم و برای این تیم دعا کردم تا موفق شود و همیشه هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم اما دیگر عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیستم و امیدوارم بتوانم در سمت جدیدی که به عهده من گذاشته شده که همان مشاور ویژه در بازرسی نیروی انتظامی است، موفق باشم. پرسپولیس مقابل سپاهان بازی خوبی ارائه داد و من امیدوارم پرسپولیس با علی دایی موفق شود. همیشه آرزوی موفقیت پرسپولیس را دارم و خوشحالم این تیم مقابل سپاهان خوب بازی کرد.
 
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: از وزارت ورزش خواهش می‌کنم تا به تیم‌های ملی کمک ویژه‌ای کند و اجازه ندهد این تیم‌های دولتی به مشکل بربخورد؛ من همیشه طرفداران پرسپولیس را دوست دارم و امیدوارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود.
 انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، سایت ، هیئت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اميرحسين
۱۳:۵۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
ياشاسين سردار...
آخرین اخبار