اعضای شورای اسلامی شهرستان کرمان و حومه از تلاش رسانه استانی برای معرفی ظرفیتها و پیگیری دغدغه ها و مشکلات مردم استان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان در این نشست ، رییس شورای اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به تاثیر گذاری رسانه بر افکار عمومی، آموزش و فرهنگ سازی و توجه به نقاط ضعف و قوت هر منطقه را برای پیشرفت بیشتر مورد تاکید قرار داد.

حجت الاسلام ربانی خواستار توجه بیشتر برنامه سازان به مسئله حجاب و عفاف، اعتیاد به مواد مخدر وتوانمندیهای مناطق کمتر شناخته شده در استان شد.

اعضای شورای شهرستان کرمان و حومه نیز گسترش پوشش دیجیتالی ، توجه به آثار تاریخی در حال تخریب ، پوشش مراسم مذهبی روستاها و بخشها، طرح مشکلات مناطق مستعد کشاورزی و معرفی جاذبه های ناشناخته را مطرح کردند.

آقای جوانمرد هم خواستار معرفی بیشتر شوراهای شهرستان و شورای استان شد.

مدیر کل صدا و سیمای مر کز کرمان هم با اشاره به برنامه های ساخته شده در خصوص مواردی که اعضای شورای اسلامی مطرح کردند ، گفت : دیجیتالی شدن برنامه های رسانه در بقیه مناطق استان، توجه به مشکلات بخش کشاورزی و استعدادهای هر منطقه ، معرفی جاذبه ها و ظرفیتهای استان و توجه به آثار تاریخی و میراث فرهنگی را دنبال می کنیم و برنامه شبهای کرمان هم آمادگی دارد تا اعضای شورای شهر پتانسیلهای مناطق خودر ا در این برنامه به مردم معرفی کنند. حجت الاسلام موسوی همچنین برای پوشش جلسات شکوهمند قرآنی در روستاها و شهرها از طریق برنامه خانه های نورانی و طرح چلچراغ قول مساعد داد.

برچسب ها: قدردانی ، رسانه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.